numery opon Stomil

Blog Tadeusza Pióro

Temat: [M11] Od czego zacząć?
Opony będą Stomil.Co do elektryki to chyba ktoś grzebał przy przewodach bo paru brak.Do tego należy wymienić pęknięty klosz przedni,nadpalony klosz tylni i takie tam duperele.Czasu jest sporo na wiosnę będę już śmigał. Co do nr. rej.na błotniku to nie wiem gdzie uderzyć.Podejrzewam że miła Pani w Urzędzie Komunikacji w tym problemie mi nie pomoże. Pozdrawiam.
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,90.html



Temat: SHL M06 U 1958 PIERWSZA SERIA numer ramy 00625
to oryginalne koła właśnie z tego modelu tym bardziej że na tylnym mam oponę Polska Opona Balon Stomil a przednia jest w taką kostkę bieżnik i ma napisane max obciążenie co było w starszego typu oponach. Niestety przednia ośka dalej mi nie pasuje:( Wiec jeszcze tylko tłumik z kolankiem,ośka przednia i klamka z kierownicy i mam komplet:) Jeśli ktoś ma na zbyciu...
Źródło: shlka.fora.pl/a/a,2002.html


Temat: SPRZEDAM SIMSONA S51 ENDURO
... malował simka, sam nie chcę tego robić bo nie jestem w tych sprawach fachowcem, a wujo tak. CENA JAK MNIE INTERESUJE TO; 1 800zł MOJE GG: 5160880 NUMER TEL. 722-288-744
Źródło: simsonrulez.fora.pl/a/a,9490.html


Temat: dziwne...
Wirusowe Zapalenie Wątroby Opony Mózgowe Armia Widelca Ciemna Strona Pomidora Noitotyle Plebania Pogromcy Wdów i Sierot Czterech z Drągiem Za Pociągiem Zgwałcili mi tatę Grupa naukowców badających niezniszczalność pudełka po serku...
Źródło: widzinamsie.fora.pl/a/a,293.html


Temat: Typer...
nie zajedzie" (parafrazując dawną wypowiedź wiecznie spoconego Janka Tomaszewskiego o Stomilu Olsztyn) Galant Team - Parasol 4-3 Kto wygra ten mecz powalczy o utrzymanie w barażach, a to zawsze jakaś (nawet spora) szansa na uniknięcie degradacji... Selekt Zespół Szkół NR.1 - Rapid 3-2 Sam dziwię się, że taki wynik wytypowałem, ale Rapid chyba zapadł na jakąś straszną chorobę zwaną "seryjną porażką". Przypuszczałem,...
Źródło: amatorliga.fora.pl/a/a,462.html


Temat: Jak rozpoznać rok produkcji opon... może sie przyda!
większość opon dostępnych na rynku posiada wybitą zakodowaną datę produkcji. Numer kodu składa się z czterech cyfr (w przypadku tych starszych trzy): -dwie pierwsze podają w którym tygodniu roku opona powstała -dwie pozostałe, rok produkcji Przykład z mojego auta: Opony Dębica z zewnątrz wyglądają jak oryginały na których wyjechał mój Poldek z fabryki ale... pierwsza pochodzi ze stycznia 2004 druga, z sierpnia 2007 trzecia, z listopada 2004 ... i tak dalej i tak dalej... Teraz jak się okaże, w naszej "okazji" z przebiegiem 36000 km, opony są jednak "każdy pies z innej wsi"....
Źródło: fsoautoklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3175


Temat: Formuły w Gliwicach!
opony 215/60-13 typu slick wyłącznie do tego modelu. Masa formuły wynosi około 420 kg. 34-letnia formuła bez trudu rozpędza się do prędkości rzędu 200 km/h! Egzemplarzem tym jeździli m.in. mistrz Polski ... Korzystając z okazji (lepszej najprawdopodobniej już nigdy nie będzie) bardzo prosimy o kontakt z Rafałem Roguskim (roguski_rafal@o2.pl , nr tel. 693-133-679) osoby, które mogłyby udzielić jakichkolwiek informacji nt. zawodów ulicznych z...
Źródło: sekcja-rajdowa.com/viewtopic.php?t=1117


Temat: Kiedy zmieniacie koła na letnie
Dlaczego warto montować opony zimowe: - rzeźba bieżnika opon zimowych jest wyposażona w większą ilość lamelek (drobnych nacięć poprawiających przyczepność poprzez większą elastyczność czoła bieżnika a tym samym lepszy kontakt z ... jest bardziej miękka niż stosowana w oponach letnich, gwarantując zachowanie tego samego poziomu współczynnika przyczepności przy spadku temperatury, - większość producentów opon nowych dodaje do mieszanki bieżnikowej krzemionkę, celem podniesienia przyczepności, - opony zimowe charakteryzują się znacznie lepszymi parametrami w czasie jazdy po nawierzchniach zaśnieżonych, oblodzonych oraz zabłoconych lub z tzw. śliskością pośniegową to znaczy, że posiadają dobrą przyczepność do takich nawierzchni w porównaniu do opon letnich. Zachowują się na tyle dobrze, że umożliwiają spokojną jazdę tam, gdzie używając opon letnich, mielibyśmy poważne kłopoty. - opony zimowe wykazują swoją wyższość szczególnie w ujemnych temperaturach nawet na suchym asfalcie. Według przeprowadzanych testów droga hamowania samochodu wyposażonego w dobre opony zimowe skraca się średnio o 30%. W warunkach letnich, można ich używać bez obaw, pamiętając o nieco gorszej sterowności samochodu i wyraźnie szybszym zużyciu bieżnika. - dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie ogumienia zimowego „o numer” węższego od zalecanego normalnie do konkretnego samochodu, zachowując podobną średnicę koła, o odpowiednio wyższym profilu. Dotyczy to samochodów, w których używane są opony niskoprofilowe. - nie ma ściśle określonych terminów, od kiedy należy zakładać opony zimowe, a później na wiosnę kiedy je zdejmować i ... zalecane stosowanie opon zimowych tylko na jednej osi samochodu, chociaż przepisy tego nie zabraniają. Takie rozwiązanie zapewni lepsze przyspieszanie i hamowanie, spowoduje jednak wyraźne pogorszenie stabilności na zakrętach, co może być niebezpieczne. - na rynku dostępne są opony zimowe do wszystkich typów samochodów, wybór zależy od użytkownika samochodu, zasobności portfela i upodobań. Można przyjąć zasadę, że opony droższe zazwyczaj charakteryzują się lepszymi parametrami w eksploatacji. - kilku producentów opon proponuje ogumienie uniwersalne tzn. zachowujące się w miarę dobrze latem i zimą. Przykładem takiej opony jest między innymi Dębica Nawigator 2. Ci sami producenci sprzedają równocześnie (do tych samych samochodów) opony rzeczywiście przeznaczone do warunków zimowych. Opony uniwersalne mogą być nie wystarczające przy eksploatacji w warunkach ekstremalnych. Cytat: Jerzy Warszczyński Kierownik akredytowanego laboratorium Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Przemysłu Oponiarskiego Stomil
Źródło: bmw3er.pl/viewtopic.php?t=400


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Blog Tadeusza Pióro